Grote Clubactie 2019 groot succes!

Zeven december was het zover; de bekendmaking van het geldbedrag dat de Grote Club Actie heeft opgebracht. In de Veluwehal, in de rust van de wedstrijd van het eerste werd bekend gemaakt wie de meeste loten had verkocht. Iedere lotenverkoper die twee superloten, of meer, had verkocht kreeg een handdoek of shirt met zijn/haar naam erop. Daarnaast kreeg iedereen die loten had verkocht onder de jeugd een bidon om te bedanken voor hun geweldige inzet! Uiteindelijk werd het dan bekend gemaakt; het geldbedrag dat is opgehaald voor de Grote Club Actie. Dit is een geweldig bedrag van €6040,10 geworden! Wat een fantastische inzet van onze jeugdleden, dankzij hun was dit recordbedrag niet mogelijk geweest! Wij zijn trots op jullie!

Het bestuur heeft plannen om dit geld goed te besteden, dus hopelijk zien jullie snel het resultaat van jullie inzet.

Als organisatie van de Grote Clubactie willen we graag iedereen bedanken die de Grote Club Actie 2019 tot een groot succes hebben gemaakt. Alle lotenkopers, bedrijven die een superlot hebben gekocht, verkopers en vooral onze jeugd die ontzettend hun best heeft gedaan om zoveel mogelijk loten te verkopen, BEDANKT!

Groetjes, Beppie, Laura, Alex en Julian