Ze mochten de reis maken naar meerkerk Het Bosch was de tegenstander. Vorige thuis  wedstrijd werd verloren met 0-12. Amber en Wilanda waren de invallers omdat we Sara Mila en Lize misten.

De wedstrijd begon een half uur later doordat we in de file kwamen.De wedstrijd begon daardoor wat gestresd. Maar door een schot van Femke kwamen we op 0-1 voorsprong. Helaas scoorde de tegenstander de gelijkmaker. De ruststand werd 1-1

Na een korte pauze ging de wedstrijd verder al snel scoorde de tegenpartij een doelpunt. 2-1. Na het wisselen van vakken scoren we de gelijkmaker. De meiden vechten lekker door. Verdedigen goed. Maar helaas scoort het bosch 3-2.aan het eind van de wedstrijd maken we bijna de gelijkmaker. Helaas verliezen we. Maar ze hebben keihard gewerkt.