Nieuwjaarsdag 2019, er staat ons met z’n allen een nieuw sportief jaar te wachten. Met voor een aantal jeugdteams a.s. Zaterdag gelijk al competitie wedstrijden en voor de senioren een oefenwedstrijd. En wat hebben we er allemaal weer zin in!

Het jaar 2018 hebben we mooi af kunnen sluiten, hierin hebben we grote successen mogen vieren. Dit vieren mogen we dan heerlijk op onze eigen unieke manier doen. Dit met het complete club gevoel voor jong en oud! Via deze weg willen we iedereen hartelijk bedanken. Leden, sponsoren maar ook supporters en belangstellenden voor de warmte, sportiviteit, gezelligheid en ondersteuning van afgelopen jaar. Graag zetten we dit in 2019 door en versterken we dit alles nog weer verder.

We gaan op naar het nieuwe jaar vol mooie sportieve kansen.

Iedereen is daarbij weer hard nodig binnen onze club! Geniet er allemaal weer met volle teugen van!

Met een sportieve groet namens het gehele bestuur.