Op maandagmiddag gingen we op pad naar De Landweer 8 in Barneveld. Daar staat een heel bijzonder bedrijfspand met op het dak zonnepanelen in de vorm van de ‘e’. Dit bedrijf heet EeStairs en hier worden hele mooie, bijzondere en veilige trappen gefabriceerd.

Weet je wat heel bijzonder is? Je kunt gewoon naar

EeStairs bellen als je een trap nodig hebt en dan denken ze

helemaal met je mee qua uitvoering, materialen, grootte

en aanzien.

Dan gaan ze hem voor je uittekenen en berekenen dat het een veilige trap is waarna ze hem fabriceren in de grote fabriekshallen en plaatsen waar je hem wilt hebben. Ze hebben daar zelfs een speciale houtafdeling en een staalafdeling. Echt geweldig gaaf om te zien.

Omi werkt hier op de administratie en EeStairs wilde graag een superlot van ons kopen! Van Tygo en mij (Yara) hebben ze allebei een superlot gekocht voor onze korfbalvereniging Revival!

We gingen dus op maandagmiddag naar EeStairs toe om het superlot officieel te tekenen en we mochten daarna ook nog in het grote bedrijfspand rondkijken en kregen ook nog allebei een supergave EeStairs muts.

We hebben zelfs op de ‘vierkante meter trap’ naar boven gelopen, dat is pas een handige trap als je een kleine ruimte hebt voor een trap!

Bij EeStairs is een grote muur waarop allemaal foto’s staan van bekende Nederlanders waar EeStairs een trap voor heeft gemaakt; een Wall of Fame, daar zou jou foto misschien ook wel bij kunnen hangen als je ook een trap koop bij EeStairs!

Mocht iemand eens een nieuwe trap nodig hebben; ga naar EeStairs!!

We willen EeStairs heel hartelijk bedanken dat zij onze korfbalvereniging hebben gesponsord door het kopen van twee superloten en dat we langs mochten komen in het mooie pand en dat we alles mochten bekijken!!

Hartelijk bedankt, Groetjes van Tygo en Yara