Revival-1 start zaterdag onder leiding van hun nieuwe trainer Albert Kuijsten aan een fris seizoen. Afgelopen veld seizoen wist Revival zich met enige moeite te handhaven in de tweede klasse en eindigde nog netjes als vierde, maar het gat met de degradant op de zevende plek bedroeg slechts 4 punten.

Deze jaargang zal Bas Ringeling zijn opwachting maken in de selectie, waar ook al zijn zus Laura enige seizoenen speelt. Verder keert zaterdag Suzanne terug in de basis na lange afwezigheid. Al met al een mix van ervaring en talenten uit de eigen jeugd in het achttal, waarbij de trainer de eerste weken “wil focussen op het eigen spel en ontwikkeling”. Natuurlijk moeten er ook punten worden behaald omdat hij met zijn team graag in de tweede klasse wil blijven. Een iets andere manier van korfballen wordt uitgeprobeerd tegen Kesteren dat het verleden jaar erg goed deed in de eerste klasse. Een punt of meer zou een mooi begin zijn van het startfeest dat de club zaterdag traditiegetrouw organiseert op de eerste speeldag.

Aanvang is om half vier op ons eigen sportpark Overbeek.