Gistermorgen is er alweer een lekkere sportieve start gemaakt op de sportvelden. Onze nieuwe hoofdtrainer Albert Kuijsten heeft voor het eerst in zijn rol bij Revival het kunstgras onder zijn voeten door laten gaan.

Na het eerste balcontact weer te hebben gehad en de zomervakantie uit de benen te hebben gerend werd er een heerlijke lunch geserveerd in de kantine. Daarna heeft Albert zijn plan gepresenteerd aan de selectie en is onze nieuwe teambegeleidster voor Revival 1 voorgesteld! Gisela Spanjer neemt deze mooie functie in om naast Albert het team te gaan begeleiden. Welkom bij Revival Gisela, en heel veel plezier in deze nieuwe functie!

Na het uurtje ontspannen ging het middagprogramma van start, een heuse rugby clinic stond op het programma. Rugby lijkt qua sport niet echt op korfbal, behalve dat je een bal moet gooien naar een gedeelte van het veld. Maar de bal is toch net anders en de spelregels toch iets fysieker. Maar de teamsport, de teamspirit en moeten vechten voor elkaar in het veld is exact hetzelfde als bij korfbal. De oerkreten vlogen over het veld, de mooiste tackels werden gemaakt en een lekkere bui regen maakte het gevoel van de rugby sport compleet.

De selectie zal zaterdag 24 augustus oefenwedstrijden spelen tegen kV Elburg op sportpark Overbeek. het 2e start om 14.00 uur en het 1e zal daarop volgen om 15.30 uur.

Ook staat er een oefenwedstrijd op het programma op woensdagavond 28 augustus op ons eigen sportpark Overbeek. Deze avond start de wedstrijd van ons 2e om 19.00 uur. En van het 1e om 20.30 uur. Beide tegen RDZ uit Zeist.

Kom allemaal de aanloop en voorbereidingen naar het seizoen volgen op de voet! En zorg dat je 7 september blokt in je agenda. Deze dag staat in het teken van thuiswedstrijden, met daarna…. jawel! Het jaarlijkse startfeest! Op onze eigen unieke korfbal locatie in Terschuur! Daarover binnenkort snel meer!