Afgelopen zaterdag was het doel van de kids om ‘alleen’ kampioen te worden. Verliezen zou gedeeld kampioen betekenen en dat wilden ze niet.

Dus…gelijk wakker zijn en niet zoals de vorige keer half slapend verdedigen. De teams werden klaar gezet en om 9:30 uur startte de wedstrijd. Het eerste doelpunt was van onze ‘handige harrie’ Saige. Lekker, een goed begin is het halve werk. Unitas was fanatiek en we hadden het soms lastig met hoge ballen. Ze scoorden 2 keer. Ow nee…we staan achter….maar waar de coach het heel spannend vond leken de kids heel rustig. Bente scoorde een mooi doelpunt, waardoor we gelukkig weer gelijk stonden. Even later viste onze lange Jara er een bal tussen uit en schoot hem er gelijk in (met ‘lange’ armen). Ruststand 2-3.

Na wat lekkere limonade gingen we weer vol goede moed in de aanval. En weer was daar Saige! Ik denk dat ze topscoorder is van de eerste veldhelft. De aanvallen gingen heen en weer. Jara ging tussendoor nog even tijd rekken met een losse veter en heul langzaam lussen, waardoor Unitas nog maar één keer kon scoren. Deze spannende wedstrijd in Harderwijk werd gewonnen met 3-4.

De kids kregen vee snoep en hele mooie trainingsshirts van de opa en oma van Bente. Super bedankt! De kids vinden ze heel mooi!!