Zaterdag staat de streekderby tussen Revival-1 en DWS op het programma in Kootwijkerbroek. Revival won haar eerste wedstrijd van Exakwa, terwijl de ontvangende ploeg DWS verleden week met lege handen naar huis ging vanuit Vaassen waar Regio te sterk was. DWS is qua samenstelling bijna hetzelfde als vorig seizoen, waar Revival een aantal sterke ervaren mensen terug wist terug te halen, om zo de aanstormende talenten nog even de tijd te geven in het tweede ervaring op te doen. Zij zullen wellicht later dit seizoen nog voorzichtig worden gebracht. Trainer Kuijsten van Revival verwacht een intense pot waarbij DWS als een lastige tegenstander wordt ingeschat, “waar we niet zomaar van winnen” aldus de coach. De laatste ontmoeting bijna precies een jaar geleden eindigde in een gelijke stand, 13-13. Uiteindelijk finishte DWS als derde, Revival als zesde op de ranglijst. Een nieuw seizoen, nieuwe kansen voor beide verenigingen. Aanvang is om half vier op het sportveld van DWS.

Maar eerst komen de tweede teams in actie, zij gaan het publiek, allemaal keurig op 1,5 meter afstand van elkaar, alvast een beetje opwarmen voor de hoofd act. Revival 2 niet meer vertrouwd met Alex Bokschoten langs de lijn, maar met Carlijn Penthum als coach. Verleden week nog dik verloren, maar de tweede helft gaf een beetje hoop op betere resultaten. We mogen nog geen wonderen verwachten van dit behoorlijk jonge team, maar met hard werken, afspraken nakomen, en een beetje geluk met doelpunten, kunnen er mooie dingen gebeuren? Start om 14.00 uur.