Zaterdag staat de streekderby Revival-1 tegen DWS-1 op het programma. De bezoekers uit Kootwijkerbroek komen dan naar Terschuur wetende dat men afgelopen zaalcompetitie nog tweemaal verloor in beslissingswedstrijden van Revival, dat zich daarmee nipt wist te handhaven in de tweede klasse.

Inmiddels is alles anders en zijn beide teams gewijzigd qua samenstelling en qua trainers, en dus kan het alle kanten op zaterdag op sportpark “Overbeek”. Een favoriet is nauwelijks aan te wijzen, temeer omdat beide teams hun eerste twee duels in winst om wisten te zetten. DWS is wellicht in de breedte wat sterker met vier seniorenteams, waar Revival er twee in competitie heeft.

Aangenomen mag worden dat medekoploper Reehorst wint van SEV, en dus mogen de teams van trainers Schimmel (Revival) en Jochems (DWS) gaan uitmaken wie na zaterdag koploper blijft naast Reehorst na drie wedstrijden. De verhoudingen tussen de twee verenigingen zijn prima te noemen, maar eenmaal binnen de lijnen zal gestreden worden voor elke bal. Aanvang is om half vier. Dus kom allemaal kijken en ons team aanmoedigen!!

Revival-2 speelt ook thuis, tegen Fiducia-4 en daarvan weten we niet al teveel, een nieuwe tegenstander dus. Tegen TZ-3 kwam er een mooie inhaalrace uit de hoge hoed, waar winst en verlies dichtbij elkaar lagen. Uiteindelijk een gelijkspel waar iedereen maar mee leven moest. Daarna een weekend vrij, en nu dus pas de tweede pot korfbal. Fiducia won eenmaal en verloor eenmaal, dus daar valt ook niet veel uit op te maken.

Gewoon maar met plezier en inzet er tegenaan, en dan punten pakken! Komt dat zien!