Zaterdag mag Revival-1 uit Terschuur proberen de eerste punten te veroveren in Enschede, waar het DOS-WK treft. Een volledig onbekende tegenstander voor het achttal van aanvoerder Ilse van ’t Bosch, maar wel eentje met een enorme historie. Het 110 jaar oude DOS-WK bereikte tussen 2003 en 2005 de landelijke kruisfinales om het kampioenschap op het allerhoogste niveau. Inmiddels bouwen beide clubs nu een team in de tweede klasse, waarbij DOS-WK de koplopers op een puntje volgt en de weg omhoog weer gevonden lijkt te hebben, terwijl Revival nog wacht op de eerste punten. Moeilijk zal deze wedstrijd wel worden, want de ervaren broers Eltjo en Fred Lozeman zijn er niet bij, waardoor Jorik Berkhof uit het tweede team zijn debuut maakt in de hoofdmacht. Aanvang is om half vier op sportpark Wesselerbrink-Noord.
Revival-2 moet hierdoor ook een beetje improviseren natuurlijk in Enschede, maar afgelopen zaterdag gaf toch in ieder geval wat hoop. Men bleef hard werken voor een goed resultaat, en ons tweede bleef aanhaken tot het einde. Zaterdag staat Richard Schimmel hier maar weer eens in de basis na een prima opwarmer met Revival midweek deze week -uit bij ODIK- te hebben gespeeld. We gaan ook hier natuurlijk voor de eerste punten!