Na het verrassende gelijkspel tegen Spirit afgelopen zaterdag, staat er morgen weer een thuiswedstrijd op het programma voor Revival. De terschuurse club mag zich dan opmaken tegen Dindoa van -de na dit seizoen vertrekkende- trainer Jan van Essen. De grote club uit Ermelo heeft de ambitie uitgesproken om naar de overgangsklasse te promoveren. Daar zal voorlopig nog geen sprake van zijn, want in de poule lijkt Sparta Zwolle de onbedreigde kampioen te worden. Ook afgelopen zaalseizoen speelden Revival en Dindoa tegen elkaar en wist Revival in de uitwedstrijd een punt te pakken en thuis nipt te winnen. Het belooft morgen dan ook een spannend duel te worden tegen het technisch vaardige Dindoa in de Veluwehal, de aanvang is om half vier.

Revival 2 speelt tegen HKC-4. Op papier moet dit te doen zijn, maar ook afgelopen zaterdag bleek 40 minuten lang dat niemand te onderschatten is. In de laatste minuten tegen Spirit-3 gaf Revival-2 wel een prachtige show weg met schitterende doelpunten en mooie acties van alle spelers en speelsters. Maar zaterdag begint de wedstrijd weer gewoon op 0-0 en moet het team het maar weer zien waar te maken. Winnen zou betekenen dat men eens een beetje naar de top-3 kan toe werken. Aan de inzet mag het in ieder geval niet liggen. Aanvang is al om kwart over twee!