Gisteren was de eerste officiële speel zaterdag voor het nieuwe korfbalseizoen! De D1 is begonnen met een fantastische overwinning op de meeuwen. En hierbij heeft het team een mooi voorbeeld gegeven voor de rest van de vereniging. De volgende wedstrijden van de dag zijn verlopen met mooie overwinningen voor zowel de jeugd als de seniorenteams. Niet elk team heeft alle punten in terschuur weten te houden, maar het was ook weer wennen. Dit met nieuwe teams en ook nog eens voor de D2 een hele nieuwe speelvorm, er werd namelijk voor het eerst met 2 vakken gespeeld! Supergoed gedaan, we kijken alweer vooruit naar volgende week.

Na alle wedstrijden was het tijd om het nieuwe seizoen in te luiden met een gezellige barbecue met aansluitend een gezellig feest. Hierbij kon de eerste spierpijn die opgelopen is na de zomervakantie er weer even lekker uit geswingd worden. Ook hebben we de landelijke media gehaald door in het donker een korf op te bouwen van ongeveer 13 meter hoog!! Deze was vanuit de verre omtrek te aanschouwen.

Organisatie en toegestroomde hulp bij op en afbouwen enorm bedankt!