Beste leden, beste ouders,

Afgelopen week zijn er extra maatregelen ingevoerd in verband met de oplopende besmettingscijfers. Dit betekent dat iedereen van 18 jaar en ouder die de sporthal betreedt een geldige qr-code moet laten zien. Helaas zijn enkel sporters welkom, publiek zal niet worden toegelaten tijdens de wedstrijden en trainingen.

Afgelopen week hebben we op de trainingen al druk gescand en we zijn blij met de medewerking van iedereen. Ook wij kiezen hier niet voor, maar willen vooral ons sportplezier niet laten bederven

Als bestuur zagen we voor de zaterdagen een grote uitdaging in de handhaving van de regels. Daarom hebben we afgelopen week intensief overleg gehad met onze collega gebruikers van de Veluwehal (ODIK en DWS) en Sportpark Overbeek (Terschuurse Boys). Dit overleg heeft er toe geleid dat vanaf aanstaande zaterdag er een externe partij aanwezig zal zijn om de controles voor ons uit te voeren. Iedereen van 18 jaar en ouder zal aan de BOA bij de ingang van zowel de Veluwehal als het Sportpark een geldige qr-code moeten laten zien.

We zijn erg blij met de inzet van een externe partij en de wijze waarop de gemeente Barneveld ons hier in steunt. We kunnen op deze manier onze vrijwilligers ontzien en ons vooral focussen op waar we goed in zijn: korfballen en hier van genieten!

We vragen iedereen om ook op de zaterdagen mee te werken aan de maatregelen. We hopen op een ieders begrip, ook tijdens de trainingsavonden!

Ook zijn er voor de horeca nieuwe regels ingesteld, dit zorgt ervoor dat wij genoodzaakt zijn de kantine op doordeweekse avonden gesloten te houden. Dit i.v.m. de verplichte sluitingstijd van 20.00 uur. Op zaterdag is de kantine dus wel geopend, dit uiteraard tijdens de huidige geldende maatregelen. Bij veranderingen horen jullie dit uiteraard ook weer.