Op woensdagavond 22 november om 19.00 uur vindt op Sportpark Overbeek een clinic plaats, georganiseerd door het KNKV. Revival C1 heeft de eer om hieraan mee te mogen doen! De clinic wordt gegeven door de bondscoach van Jong Oranje, Kees Vlietstra.

Wat is het doel?
De wisselwerking tussen de korfbalpraktijk en technisch beleid is een verbinding die verenigingen vaak lastig vinden om te maken. Hoe stel je beleid op dat in lijn staat met de visie van de trainers over het korfbalspel? Wat heb je daarvoor nodig? En hoe zorg je dat het landt binnen de vereniging? Veel verenigingen gaven deze vragen aan bij de servicemeting van 2017. Door het geven van clinics probeert het KNKV op deze vragen antwoorden te geven.

Tijdens de clinics zijn een aantal onderwerpen belangrijk:

• Technisch (jeugd)beleidsplan
  • (Bij)scholing trainers
  • Oefenstof voor trainingen

Voor wie?
Deze  clinics zijn  bedoeld voor bestuursleden, technische commissieleden en trainers/coaches.

Ook interesse?
Kom gerust kijken!