Revival C1 had vandaag Wolderwijd op het programma staan. Een belangrijke wedstrijd, want ze hebben evenveel punten als Revival.

Na een professionele voorbereiding klonk het beginsignaal. Revival begon goed. Er gingen zowel doorloopballen als afstandschoten door het mandje. Eind eerste helft kwam Wolderwijd nog een beetje terug. Ruststand 4-7

De tweede helft heeft het Terbroekse achttal goed verdedigd. Door de aangeef er uit te halen kon Wolderwijd niet zoveel. Helaas gingen alle schoten van Revival mis en leek het toch nog even spannend te worden. Het team bleef er voor gaan wat resulteerde in een eindstand van 7-10.

Met nog twee wedstrijden te gaan, staat Revival C1 bovenaan in de poule. Volgende week zijn er geen wedstrijden. Zaterdag 11 juni speelt de C1 thuis om 11:25u tegen SKF. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Tot dan!