Zaterdag speelt Revival-1 haar laatste uitwedstrijd tegen Telstar in Hoevelaken. Er kan gesproken worden van een echt streekduel, want de velden van Revival en Telstar liggen slechts een paar kilometer van elkaar verwijderd. De club uit Terschuur kwam afgelopen zaterdag dichtbij de winst, maar uiteindelijk ging de nummer twee er met de punten vandoor. Daardoor staat het achttal van trainer Jan van Essen nog steeds stijf onderaan met nul punten. Favoriet voor de overwinning is dan ook de thuisploeg die na drie overwinningen en evenzoveel verliesbeurten met zes punten op een veilige vierde plaats staat. De terschuurders wachten al weken op een overwinning en dit is voorlopig de laatste kans, na deze wedstrijd gaan de korfballers na een korte pauze eerst de zaal in, om pas in april weer terug te keren naar het kunstgras. Aanvang is om half vier.

Revival-2 doet het met eenmaal winst en tweemaal gelijkspel heel aardig onder leiding van trainer/coach Theo van Duinkerken. Uit bij Rheko-3 treft dit team de gedeelde nummer 1 van de ranglijst en dat kan wel eens een te moeilijke opgave zijn. Maar wie weet heeft het tweede een goede dag en kan het voor een stunt zorgen door een punt mee naar huis te nemen?