We mochten vandaag uitslapen, want de wedstrijd was pas om 11:30 uur. Wel op het kei harde gras, waar Matthijs nog een plaat (met pin) heeft gesloopt.

Na kort warm lopen, mochten de eerste vier kids het veld in. Het was ff wennen en we kregen al snel rode wangen, maar Jara scoorde haar eerste van de dag. En toen…..het werd 2-0, maar niet door ons, niet door de scheids, maar door een tegenstander! Een heel mooi schot! Jara scoorde nog een keer en daarna mochten we 1 minuut uitrusten in de schaduw.

Evi had de smaak de vorige wedstrijd goed te pakken en dat zette ze door. Een super mooie doorloopbal, want Evi scoort nooit bovenhands (hè Laura?!). Net voor de rust gooide Maja er nog eentje en en konden we rusten met 5-0.

Niks aan het handje dus. Alleen nog meer onderscheppen en daarna lekker aanvallen. Maja scoorde weer en Evi scoorde weer een doorloopbal. Maar daarna pakte het iets anders uit. Mia begon te scoren, wel drie keer achter elkaar. Tussenstand 7-3.

Saige wilde ook op het scoreformulier, dus schoot ze er ook ff eentje in. En toen…toen….toen….ja hoe moeten we het zeggen. Laura kreeg ongelijk. Evi scoorde bovenhands!!!! Lekker bezig!

Eindstand 9-3! Volgende week spelen we thuis tegen Hellas om 11:30. Komt dat zien. Dit is echt een super leuk team om naar te kijken.