Beslissing valt voor Revival

Revival-1 speelt zaterdag haar laatste wedstrijd in de zaal thuis tegen Rapid. Omdat KVZ samen met Revival onderaan staat, dwingt slechts een van de twee clubs een beslissingswedstrijd af door zevende te worden, terwijl plek acht direct degradeert.
Rapid is veilig op plaats zes en heeft zich dus al veilig gespeeld. KVZ speelt een uitwedstrijd tegen Dindoa, maar pas ’s avonds nadat Revival ’s middags al aan de bak moet. Dus bij winst of gelijkspel weet de club uit Terschuur nog niet of het nog een beslissingswedstrijd heeft, want dan moet er gewacht worden tot de uitslag bekend is in Ermelo, pas rond half negen ’s avonds.

Ongeacht de uitslag mag het team uit Terschuur trots zijn op een jarenlang verblijf in de eerste klasse met een pak aan prachtige overwinningen op grote clubs uit de buurt de afgelopen seizoenen. Het einde van dit tijdperk lijkt nabij, maar wie weet kan de club nog een wonder verrichten. Aanvang is om 14.50 in de Veluwehal.

En… Revival-1 van het jaar 2035 wordt aan het publiek getoond. Hoe dat gaat is nog even geheim maar we kunnen verklappen dat de MINI’s hier een grote rol in spelen. Dus komt dat zien!!

Daarvoor speelt Revival-2 ook weer eens. Hun laatste wedstrijd is tegen directe concurrent Woudenberg-3 dat twee punten meer heeft gesprokkeld. Het team van coach Alex heeft al diverse keren net naast de winst gegrepen, vaak werd een voorsprong in de tweede helft verspeeld. Zaterdag die tweede helft dus maar eens winnen, zodat de derde helft ook gezellig wordt. Van HKC en Synergo werden punten gepakt, dus 2 kan het wel! In januari werd in en tegen Woudenberg overigens wel met 21-15 verloren, dus tijd voor een mooie revanche?