Zaterdag speelt Revival-1 een extra wedstrijd om te bepalen wie degradeert naar de tweede klasse (o.a. DWS speelt daar) en wie een jaar langer in de eerste klasse verblijft, waar onder andere Spirit zich ook ternauwernood handhaafde. Revival is als zevende geëindigd en speelt nu tegen een andere nummer zeven uit een andere poule, ADOS uit Hoorn. Ook zij wisten net als de terschuurders pas in de laatste ronde dit beslissingsduel af te dwingen. ADOS staat op het veld ook in de gevarenzone, maar dan in de tweede klasse in de poule waar ODIK heer en meester is. Revival staat daar met slechts een puntje ook onderaan, maar dan wel in dezelfde eerste klasse. Kortom, twee teams waar degradatie niet helemaal als een verrassing komt en waar dat gezien het gebrek aan veel talent in de breedte voor dit hoge niveau, ook misschien geen ramp zou zijn. De wedstrijd wordt afgewerkt op neutraal terrein; in Maarssen is OVVO de gastheer om 18:00 uur. Alleen de winnaar handhaaft zich dus.

Ook onze buren van Telstar spelen een beslissingsduel zaterdag.