Revival-2 mag zaterdag aantreden tegen Apollo-2, gewoon “thuis” op het A-veld. Vanuit Heerhugowaard naar Barneveld en dan tegen Terschuur, daar heeft de tegenstander wellicht nog nooit van gehoord! Maar we hopen dat ze de wedstrijd tegen ons tweede niet snel vergeten en zonder punten terug moeten naar huis. Of het zover komt gaan we zien vanaf 13:15 uur als de wedstrijd begint en wie weet wat voor spannende wedstrijd het wellicht wordt. Komt dat zien!!

Revival-1 ontvangt zaterdag ook Apollo in de Veluwehal in Barneveld, en dat wordt een lastige opgave, want die tegenstander heeft in alle vijf de speelronden overwinningen behaald. Onmogelijk is het ook weer niet helemaal, gezien de uitslagen, want de laatste twee duels werden niet heel dik gewonnen. Zaak dus voor het terschuurse team om de koploper het eerste punt -of meer- af te nemen. In de stand staat het achttal van trainer Kuijsten gedeeld vierde en hoeft men zich niet al te veel zorgen te maken zaterdag, en tegen de lijstaanvoerder heeft het niets te verliezen. Gesteund door de rest van de vereniging, waarbij de jeugd speciaal is gevraagd om het eerste team te komen steunen, mag de dorpsclub het laten zien als om half drie het eerste fluitsignaal klinkt.