Zaterdag mag ook Revival-1 weer aan de bak, de uitwedstrijd tegen NKC in Nijverdal staat op het programma. Dit team heeft een puntje meer dan Revival dat op plek zes bivakkeert en drie punten los staat van plaats zeven, welke aan het einde van de rit nog een degradatieduel oplevert. Het team uit Terschuur heeft dus nog een overwinning nodig waarschijnlijk, om boven de rode streep te blijven. Vanwege de krappe selectie, die ook nog kampt met blessures, debuteren twee dames in het eerste team, Carlijn Kraak uit het tweede, en de 15 jarige Laura Ringeling uit de jeugd. Thuis werd verloren van deze tegenstander, maar morgen zijn er weer nieuwe kansen met dit gewijzigde team dat aantreedt ver van huis. De wedstrijd op sportpark “Gagelman” begint om 15:30 uur zoals gewoonlijk.

Revival-2 moet ook nog een wedstrijd winnen voor de zekerheid om degradatie te ontlopen. Maar tegen Sparta zal het team helaas weer gewijzigd beginnen, vanwege blessureleed. Hopelijk kunnen de invallers een goede wedstrijd neerzetten en weet het tweede toch minstens een puntje mee te nemen terug uit Nijkerk.