Oliebollen, appelflappen, hapjes, vuurwerk en natuurlijk champagne! Dat waren toch wel de meeste ingrediënten die afgelopen weken iedereen wel in zijn handen heeft gehad. En dat heeft in de dorpen gezorgd voor veel gezelligheid en een knallend uiteinde van 2019. Maar nu gaan we ons met z’n allen weer volop richten op korfbal, de oliebollen in onze handen ruilen we in voor een korfbal bal. De eerste wedstrijden van dit jaar zijn ondertussen alweer gespeeld en vanaf deze week gaat het normale schema van trainen en wedstrijden weer van start. Wij hebben er weer enorm veel zin in, het seizoen is lekker op gang gekomen afgelopen jaar. Nu gaan we met z’n allen door om in ieders klasse het best haalbare te realiseren. We zien het 1e en 2e mooi in het midden meedraaien, de A1 start 2020 helemaal aan de top en de jeugd wisselt wat tussen de middenmoot en net iets daaronder. Maar we hebben allemaal nog tot en met maart voordat we weer naar buiten gaan. Kortom, maak plezier met je team, verbeter allemaal je techniek, laten we strijden voor het best haalbare en zo maken we er met z’n allen een mooi 2020 van. Heel veel korfbalplezier gewenst dit nieuwe jaar en voor iedereen de allerbeste wensen!