Gister was de eerste dag vol wedstrijden en activiteiten op ons mooie sportpark.

Waar vroeg in de ochtend de dauw nog op de velden hing, trok dit snel weg door de doorkomende zon en de beweging door onze jongste jeugd over het veld.

Er werd gelijk goed gestart, je kon zien dat de teams weer even moesten wennen aan het spelen van de wedstrijden en soms ook wennen aan elkaar. De samenstellingen van de teams is soms wat anders dan vorig seizoen, maar wat ging dit goed! Ook het veranderen van kleine naar grote korf speelt een grote rol! Waar tussentijds een enorme bui regen met hagel en een klap onweer over trok, prikte de rest van de dag de zon er lekker door.

Maar iedereen kon na alle behaalde punten lekker blijven hangen, want het inluiden van het sportseizoen stond op het programma! En die start staat altijd bekend als een mooi startfeest, en dat was het ook. helemaal lekker om dit met z’n allen te vieren na deze overwinningen! De kinderen waren de hele middag druk met de nationale Revival startfeest spelen, allerlei opdrachten moesten gedaan worden om te strijden om mooie prijzen!

De hele club komt lekker bij elkaar om te eten, drinken en een gezellige start te vieren rond en op het korfbalveld was dit jaar een feit. Door de hoosbuien in de middag stond de feestlocatie blank, hierdoor was de organisatie genoodzaakt een andere locatie te kiezen. Dit werd het veld, waardoor er een heuse tribune ontstond. Dit werd snel geregeld door alle aanwezige op het veld 💪🏼

Tijdens het feest werd tussentijds na een tijdje wachten onze heuse K.v. Revival merchandise lijn gelanceerd, een aantal vrijwilligers zijn deze lijn aan het ontwikkelen en dit kan zoals te zien is op bijgevoegde afbeelding besteld worden per mail!

Organisatie, klaarzet en opruim hulp hartelijk dank! Het was weer een geslaagde editie! We zien steeds dat vele handen licht werk maken, zo was het opruimen in totaal maar 2,5 uur werk! Superfijn dat er zoveel mensen de handen uit de mouwen willen steken om met z’n allen feest te kunnen vieren maar ook kunnen nagenieten zonder al teveel spierpijn van het opruimen 😉