Zaterdag speelt het nog puntloze Revival-1 thuis tegen NOVA. In Terschuur wil men natuurlijk nu wel eens een punt of meer gaan pakken na drie opeenvolgende verliesbeurten. Trainer Van Essen ziet duidelijk de opgaande lijn in de training, maar nu moet dat ook nog in de wedstrijden zichtbaar worden. Tegen Sparta was men afgelopen zaterdag een helft gelijkwaardig of zelfs beter, maar na de rust was het snel afgelopen. Taak dus om het vertrouwen dat er is, volgens aanvoerder Eltjo Lozeman, nu om te zetten in punten. Tegen NOVA zal dat niet gemakkelijk worden want deze ploeg verloor tweemaal heel nipt van beide koplopers en wist in alle duels ruim 20 doelpunten te scoren. Aanvang is om half vier op sportpark Overbeek.

Ook Revival-2 speelt thuis tegen NOVA, onder leiding van -naar het zich laat aanzien- een vereniging scheidsrechter. Het tweede kampt met personele problemen ivm blessures e.d. NOVA lijkt op voorhand een moeilijk te nemen horde, maar wie weet?

Aan het weer lijkt het niet te liggen volgens voorspelling, dus kom allen kijken!!